برگزیده نهایی نخستین سال برگزاری مسابقه کتابخوانی «هشت بهشت»:

مسابقه کتابخوانی هشت بهشت تنوع کتاب‌های مورد مطالعه‌ام را بیشتر کرد

برگزیده نهایی نخستین سال برگزاری رویداد فرهنگی مسابقه کتابخوانی هشت بهشت با بیان این‌که این مجموعه مسابقات با کتاب‌های پیشنهادی تنوع کتاب‌های مورد مطالعه‌ام را بیشتر کرد، گفت: من پیش از این اهل مطالعه بودم اما اغلب کتاب‌هایی با ژانر رمان را مطالعه می‌کردم.

«امین زین‌العابدین» در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران با تأکید بر این‌که مسابقات کتابخوانی هشت بهشت سبب شد تا کتاب‌های مختلفی در ژانرهای متنوع را مطالعه کنم، در ادامه اظهار کرد: شاید اگر در این مسابقات شرکت نمی‌کردم به سراغ برخی کتاب‌ها نمی‌رفتم.

وی با بیان این‌که پیش از این کمتر کتاب‌های ایرانی را مطالعه می‌کردم، افزود: در 8 عنوان کتاب پیشنهادی در نخستین سال برگزاری این مسابقات کتاب شهید تهرانی‌مقدم برایم جالب بود و اطلاعات خوبی را درباره موفقیت دستیابی ایران به اولین موشک پیدا کردم.

این دانشجوی دکترای عمران دانشگاه تهران کتاب‌های روانشناختی، علمی تخیلی، تاریخی، رمان و سیاسی را از موضوعات مناسب برای مطالعه دانشجویان دانست و خاطرنشان کرد: چه خوب بود علاوه‌بر دانشجویان، دانش‌آموختگان دانشگاه تهران هم می‌توانستند در این آزمون‌ها شرکت کنند.

زین‌العابدین یادآور شد: شاید دانشجویان حوصله کافی برای مطالعه کتاب‌های تاریخی را نداشته باشند و برگزاری این قبیل مسابقات انگیزه‌ای برای مطالعه و آشنایی آن‌ها با تاریخ کشورشان خواهد شد.

انتهای پیام