• کتاب «رویای نیمه شب»، منتخب هشت‌بهشت

    معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب «رویای نیمه شب»، اثر مظفر سالاری را برای مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت و مطالعه دانشجویان انتخاب کرده است.به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، رویای نیمه شب، رویایی است از جنس عشق که در فضای مذهبی شهر…
  • آزمون کتاب «سه‌دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد»

    آزمون در روز جمعه 27 بهمن ماه از ساعت 9 صبح الی 24 در دسترس خواهد بود. و هر دانشجو صرفا یک مرتبه حق شرکت در آن را دارا می باشد.
  • ثبت‌نام مسابقه ملی ارائه سه دقیقه ای

    جهت ثبت نام در مسابقه روی لینک زیر کلیک نمایید.
  • مسابقه ملی ارائه سه دقیقه ای

    بسمه تعالیمعرفی مسابقه ملی ارائه سه دقیقه ای «سدید»مسابقات ملی ارائه سه دقیقه ای سدید بستری برای رشد و تقویت مهارتهای ارتباطی بیانی و ایده پردازی در دانشجویان، کاربردی کردن پژوهشها و تحقیقات دانشجویی، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم است. این مسابقات…
  • کتاب «سه‌دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد»، منتخب هشت‌بهشت برای مطالعه دانشجویان

    کتاب «سه‌دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد»، منتخب هشت‌بهشت برای مطالعه دانشجویان معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این بار کتاب «سه‌دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد»، اثر نادر ابراهیمی را برای مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت و مطالعه…
  • جهت شرکت در آزمون به منو آزمون مراجعه نمایید
  • آزمون در روز جمعه 26 آبان ماه از ساعت 9 صبح الی 24 در دسترس خواهد بود. و هر دانشجو صرفا…
  • پیشنهاد مطالعه کتاب «بازگشت به رام‌الله» به دانشجویان و عموم مردم برای شرکت در مسابقه…
  • هر ماه یک کتاب،‌ یک مسابقه📚 🟡 هم‌صدا با ملت‌های جهان و در حمایت از "مردم مظلوم غزه" 📒…
  • آزمون در روز جمعه 26 آبان ماه از ساعت 9 صبح الی 24 در دسترس خواهد بود. و هر دانشجو صرفا…

منتخب نخستین آزمون مسابقات کتابخوانی دانشجویی هشت بهشت تبلیغات در این‌باره در صفحه اینستاگرامی و فضای مجازی را کافی ندانست و گفت: مسابقات مفید دانشجویی «هشت بهشت»را دراینستا و فضای مجازی بیشتر تبلیغ کنید.

«عرفان بهروزی» دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار مسابقات کتابخوانی هشت بهشت با بیان این‌که حجم زیاد کتاب سبب افت کیفیت مطالعه می‌شود، در ادامه پیشنهاد داد کهآزمون کتاب‌های انتخاب شده فصل به فصل باشد.

وی با انتقاد از پایین بودن سرانه مطالعه کتاب‌های غیردرسی در میان دانشجویان گفت: دانشجویان کمتر کتاب‌های مذهبی و سیاسی و متفرقه مطالعه می‌کنند اما با شرکت در این قبیل مسابقات ضمن افزایش آگاهی آن‌ها در حوزه‌های مختلف دانشجو می‌تواند دید بهتری نسبت به آینده شغلی خود داشته باشد هم‌چنان که در بهبود روابط وی با افراد جامعه موثر است.

این منتخب نخستین آزمون مسابقات کتابخوانی هشت بهشت با تأکید بر ضرورت آشنایی دانشجویان با زندگینامه شخصیت‌های بزرگ دینی و تاریخی کشور و دنیا ادامه داد: دو کتاب نخست برای این سری از مسابقات مناسب انتخاب شده بود و البته هم‌اکنون بینوایان کتاب سوم را مطالعه می‌کنم.

بهروزی هم‌چنین پیشنهاد داد که برای جذاب‌تر کردن تبلیغ کتاب مورد نظر بهتر است بخش‌هایی از خلاصه کتاب و یا شرح کوتاهی از کتاب در فضاهای مجازی گذاشته شود تا دانشجویان بیشتر برای مطالعه کتاب ترغیب شوند.

وی با بیان این‌که این مسابقات را نباید تنها به کتابخوانی و آزمون محدود کرد، افزود: می‌توان از دانشجویانی که به کار گرافیک مسلط هستند خواست تا از کتاب کار گرافیکی ارائه دهند و یا از دانشجویان آشنا به فن بیان و گویندگی خواست تا 3 دقیقه از کتاب را به صورت صوتی در بیاورند.

این دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان برگزاری این قبیل مسابقات را برای دانشجویان مناسب ارزیابی کرد و تبلیغات بیشتر این مسابقه را در صفحه اینستا و فضای مجازی را خواستار شد.