مسابقه کتابخوانی، «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی» به 7 مهرماه موکول شد

بنا به تقاضای دانشجویان علاقه‌مند کتابخوانی مسابقه مجازی کتابخوانی«هشت بهشت»، با موضوع کتاب «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی» به 7 مهرماه موکول شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی جلد نخست کتاب «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی»، نوشته ارتشبد سابق حسین فردوست که برای مطالعه تابستانی دانشجویان سراسر کشور برای شرکت در مسابقه مجازی هشت بهشت انتخاب شده بود، تمدید شد و از سوم شهریور به 7 مهر ماه موکول شد.

دانشجویان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir روز جمعه هفتم مهر‌ماه 1402 از ساعت ۹ تا ۲۴ در این مسابقه کتابخوانی شرکت و با یکدیگر رقابت کنند.

برای برگزیدگان این مسابقه جوایز ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، جوایز ویژه آن شامل 10 جایزه 20 میلیون ریالی و 15 جایزه 10 میلیون ریالی است.

تنها شرط شرکت در این مسابقه ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران است.

فایل الکترونیکی و رایگان جلد نخست کتاب «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی» در پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان و کانال مسابقات موجود است.

دانشجویان می‌توانند در کانال ایتا مسابقات کتابخوانی هشت بهشت به شناسه  FJUTBookRC@ عضو شوند.

این مسابقه به ازای هر ۱٠٠شرکت‌کننده ۳ برگزیده خواهد داشت.

این مسابقه با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران با خانه کتاب و ادبیات ایران، دانشگاه علم و فرهنگ، سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.